Notice: Undefined index: options in /home/absangos/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 124
تجهیزات آبیاری بارانی - آبسان گستر سپاهان

تجهیزات آبیاری بارانی

از مزایای روش آبیاری بارانی می توان به صرفه جویی در مصرف منابع آبی ، استفاده از نیروی انسانی کمتر ، راحتی و سهولت در امر آبیاری و همچنین افزایش تولید محصول با کیفیت اشاره کرد.شبکه بارانی روشی برای آبیاری مزارع مانند بارش باران است. این سیستم جریان آب مورد نیاز برای کشاورزی را از طریق مجموعه‌ای از لوله‌ها با استفاده از پمپاژ عبور می‌دهد. سپس این آب توسط آب‌پاش‌ها مانند قطرات ریز باران بر روی زمین می‌افتد.

شیر خودکار

شیر خودکار در سیستم آبیاری بارانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در جنس های پلیمری، آلومینیومی،برنجی و چدنی تولید می‌شود. این شیر به صورت رزوه‌ای به خط لوله آبیاری در سطح مزرعه متصل می‌شود و به صورت عمودی بر روی بستر خاک قرار می‌گیرد. با قرار دادن رایزر لوله‌ای شکل دارای قطر مناسب در دهانه خروجی و فشار دادن آن در دهانه شیر، سوپاپ داخل بدنه شیر توسط رایرز به پایین رانده شده و فنر روی آن فشرده شده و از طریق دهانه سوپاپ و پنجره داخلی به داخل رایزر لوله‌ای شکل و ار آنجا به داخل آبپاش که بر روی سر دیگر رایزر نصب می‌شود جریان می‌یابد.

ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید

کاربر جدید هستید؟ ابتدا ثبت نام کنید

Call Now Button